Najprv telefonovali mne, ale nesúhlasila som s ponukou s odôvodnením, že so súčasným paušálom a internetovým pripojením sme (pomerne) spokojní, televíziu nemáme a službu Happy či podobnú nepotrebujeme, teda meniť v zmluve nič nebudeme, a aj tak nám ešte nevypršala viazanosť, teda na rozmyslenie si ako ďalej máme ešte čas.
Oni však usúdili, že času je málo (ako povedal klasik, čas sú peniaze), čo keby nás oslovil iný operátor, a preto hneď na druhý deň neváhali zavolať manželovi v pracovnom čase, keď je málo času na počúvanie ponuky operátora a na zváženie ponúkaných výhod či nevýhod, tak do telefónu povedal: pošlite ponuku.
Na ďalší deň už mal prísť kuriér; (dnes teda) aj prišiel, v ruke veľký balík a pod pazuchou veľká obálka: tuto mi podpíšte TOTO a tuto prevzatie dvoch balíkov. To TOTO bola zmluva s operátorom.
A je to.
Niekto už si šúcha dlane, že má kšeft v suchu, ale ubezpečujem vás, že v suchu bude až potom, keď s manželom uvážime, že táto ponuka je pre nás dobrá, a nie keď si niekto pomýli „pošlite ponuku“ s „pošlite“. Je to skoro ako pomýliť si kravské lajno s konvalinkou.
Alebo je niekto nedoslýchavý.
jaktomutoto, tá Zmluva je neplatná! ...
Stačí: Neotravujte ma! Zbohom! ;-7 ...
Tak hadam ste mali zmluvu, kde boli ...
Toto som ja pred 12 rokmi tiež riešil ...
Práve riešime podobný problém - ...
Celá debata | RSS tejto debaty